عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

به گزارش فارس، دبیرکل حزب‌الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد، پرواز هواپیمای شناسایی بدون سرنشین که صدها کیلومتر بر فراز فلسطین اشغالی پرواز کرد، کار مقاومت لبنان بود.

وی گفت: مقاومت لبنان یک فروند هواپیمای شناسایی پیشرفته را از خاک لبنان به سمت دریا ارسال کرد و آن را صدها کیلومتر بر فراز دریا به پرواز درآورد و سپس اقدامات آهنین و پولادین دشمن را درهم شکست و به آن نفوذ کرد و از جنوب فلسطین وارد شد و برافراز بسیاری از مراکز مهم قبل از اینکه نیروی هوایی اسرائیل آن را شناسایی کند، پرواز کرد.

«عبدالرحیم مراد» وزیر دفاع سابق لبنان در گفت‌و گو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس به بررسی این دستاورد حزب‌الله لبنان در ارسال پهپاد شناسایی به عمق فلسطین اشغالی پرداخت.

وی گفت: ما معتقدیم که این اقدام حزب‌الله اقدامی خارق‌العاده بود که نتایج آن به نفع لبنان و اعراب بوده و پیام واضحی برای دشمن اسرائیلی و برخی گروه‌ها در لبنان دارد.

عبدالرحیم مراد گفت: این اقدام حزب‌الله به اسرائیل هشدار می‌دهد در صورتی که در آینده به لبنان تجاوز کند با پاسخ قدرتمندانه حزب‌الله مواجه خواهد شد.

وزیر دفاع سابق لبنان تاکید کرد از این دستاورد حزب‌الله لبنان استقبال می‌کنیم و این دستاورد بر سخنان «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان صحه می‌گذارد که مقاومت دارای تسلیحات گوناگونی است که هنوز اعلام نشده است.

وی از نقش ایران نیز در ساخت این پهپاد قدردانی کرد و گفت: ایران بود که این پهپاد را تولید کرده و جوانان متخصص لبنانی اقدام به مونتاژ آن کردند.

عبدالرحیم مراد تصریح کرد، اقدامی که حزب‌الله در نفوذ به عمق اسرائیل انجام داد برای ما رویای دور دستی بود این در حالی است که کشورهای عربی بارها با اسرائیل درگیر شدند اما دستاوردی به همراه نداشته است.

وزیر دفاع سابق لبنان تاکید کرد همانطور که اسرائیل هواپیماهای شناسایی به داخل لبنان و دیگر مناطق می‌فرستد، مقاومت لبنان نیز هم اکنون می‌تواند هواپیماهای شناسایی بر فراز مناطق فلسطین اشغالی به پرواز درآورد. 

 منبع: فارس نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود